ليصلك كل مثير وجديد اضغط أعجبني

قديم 2009-07-02, 06:20 PM   #11
shosho angel
قلب سيمفونى الدقات
 
الصورة الرمزية shosho angel
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: كايرو
المشاركات: 1,467
معدل تقييم المستوى: 7
shosho angel is on a distinguished road
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفيلسوف الاكبر مشاهدة المشاركة

يا خساره طلع كمين

هههههههههههههههههه

كان نفسك فايه ياسى فيلووووووووو



اه ياخلبوص انت

   
shosho angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 2009-07-02, 06:20 PM   #12
shosho angel
قلب سيمفونى الدقات
 
الصورة الرمزية shosho angel
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: كايرو
المشاركات: 1,467
معدل تقييم المستوى: 7
shosho angel is on a distinguished road
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Basmet*Alm مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههههه


عندك حق والله دول فى قمه قله الادب

هههههههههههههههه

مش كدا برضه

منوره ياحبىىىىىىىىىىىى

shosho angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 2009-07-02, 06:21 PM   #13
shosho angel
قلب سيمفونى الدقات
 
الصورة الرمزية shosho angel
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: كايرو
المشاركات: 1,467
معدل تقييم المستوى: 7
shosho angel is on a distinguished road
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TITOELMASRY مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههه لأ والنبى ................ الله ايه العسل ده طب انا بقى هغنى واقول انا بكره اسرائيل ...اييييييييييييييييييييييه
لأ بس جامده يا شوشو

هههههههههههههههه

غنى ياتيتو ومالو بص اعمل اللى انت عايزه

shosho angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 2009-07-03, 01:04 AM   #14
falcon
عضو فضي
 
الصورة الرمزية falcon
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
الدولة: مصري ابن مصري
المشاركات: 670
معدل تقييم المستوى: 7
falcon is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى falcon إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى falcon
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

هههههههههه ايه ده دي مسخره اعوذو بالله
مردوداللك باردو

falcon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 2009-07-03, 01:21 AM   #15
حضن الغريب
عضو متقدم
 
الصورة الرمزية حضن الغريب
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 219
معدل تقييم المستوى: 6
حضن الغريب is on a distinguished road
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

تسلمييي
شوشو
ثانكس ياقمرر

حضن الغريب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 2009-07-06, 02:53 PM   #16
itachi_m

حريف يلا جامعه
 
الصورة الرمزية itachi_m
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: EgYpTiOn
المشاركات: 1,523
معدل تقييم المستوى: 7
itachi_m is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى itachi_m إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى itachi_m
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

ههههههههههههههههه
تسلم ايدك شوشو
انا مش عارف هما مبيتكسفوش ولا فى حياء ولا حاجه خالص كده

itachi_m غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 2009-07-06, 04:05 PM   #17
~*teto18*thehell*~
عضو مؤسس
 
الصورة الرمزية ~*teto18*thehell*~
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: لفيت كتير
المشاركات: 3,650
معدل تقييم المستوى: 9
~*teto18*thehell*~ is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~*teto18*thehell*~
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

ماشى يا شوشو ع المقلب ده
ميرسى ع التوبيك

~*teto18*thehell*~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 2009-07-07, 12:37 AM   #18
cute love
مشرفة منتدى الشعر والخواطر
ننوسه عين المنتدى
 
الصورة الرمزية cute love
 
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الدولة: داخل منتجع الرومانسية
المشاركات: 2,126
معدل تقييم المستوى: 9
cute love is on a distinguished road
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

ايه الجمال ده فظاع بجد مزز يعنى يستاهلوها اسرائيل ههههههههه

تسلمى ياقمرى

cute love غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 2009-07-07, 12:57 AM   #19
The Godfather
المـدير العـام لمنتديات يالا جامعه
الأبــ الروحى
 
الصورة الرمزية The Godfather
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 35,646
معدل تقييم المستوى: 10
The Godfather is on a distinguished road
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

ظلمتى الكلاب يا شوشو

The Godfather غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 2009-07-07, 08:22 AM   #20
*cado*
عضو فعال
 
الصورة الرمزية *cado*
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 144
معدل تقييم المستوى: 6
*cado* is on a distinguished road
افتراضي رد: بنات اسرائيل عالبحر حاجه اخر سفاله وقله ادب

اعوذ بالله اية دا للدرجادي وصلت بيهوم السفالة وقلة الادب
وعلي رأي المثل كلاب تخاف متختشيش

*cado* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 05:50 AM.

اخر المواضيع

حصريا تحميل لعبة سباق السيارات Midnight Racing 2014 - تحميل العاب مجانا من أجمل العاب @ مشاهدة مباراة ريال مدريد وبرشلونة بث مباشر الكلاسيكو بي أن سبورت @ Winter Live Wallpaper @ لعبة LOST JUNGLE RUN 2 @ برنامج تغيير الصوت اثناء المكالمة @ أحلي نغمة رومانسية ممكن تسمعها @ نغمة بصوت طفل يضحك ضحك مش معقول @ الثيم الرائع nokia abstract @ لعبة Foofa Jumpa @ ارسال الرسائل على طريقة الايفون Iphone sms @ برنامج MassFaces 4.1.7.131 لتحميل الفيديوهات من الفيس بوك باقصى سرعه @ حمل أجمل الأناشيد انشودة كتاب الله مع أجمل المنشدين احمد بو خاطر @ Avast! Free Antivirus10 المجاني @ Face OffMax3.6.5 لتركيب الصور @ VideoBooth2.6 للتسلية بكاميرا الانترنت @ Gom Player2.2.64 مشغل الفيديو @ شقق بالجمع الخامس - اللوتس بتسهيلات تصل 72 شهر @ برنامج Automatic Call Recorder @ ثيم جزيرة الخيال و الأحلام Tropical Island @ حصريا أجمل النغمات الحصرية والرائعة 2014 نغمة ألا ياشمعة @


أقسام المنتدى

الأقــســـام الأســـلامـــيــة @ منتدى الدين الاسلامي @ يلا الفلاشات والصوتيات الاسلامية @ منتدى جامعة القاهره @ كليات جامعه القاهره @ كلية الطب جامعة القاهره @ كلية طب الاسنان جامعة القاهره @ كلية العلاج الطبيعى جامعة القاهره @ كلية الطب البيطرى جامعة القاهره @ كلية الاقتصاد والعلوم السياسية جامعة القاهره @ كلية الاعلام جامعة القاهره @ كلية الاثار جامعة القاهره @ كلية التجاره جامعة القاهره @ كلية الحقوق جامعة القاهره @ كلية الاداب جامعة القاهره @ كلية دار العلوم جامعة القاهره @ كلية رياض الاطفال جامعة القاهره @ كلية الهندسه جامعة القاهره @ كلية الحاسبات والمعلومات جامعة القاهره @ كلية العلوم جامعة القاهره @ كلية الزراعة جامعة القاهره @ كلية تخطيط عمرانى جامعة القاهره @ كلية الصيدله جامعة القاهره @ منتدى جامعة عين شمس @ منتدي جامعة عين شمس @ منتدى جامعة حلوان @ الاقـــــســـام الــــــعـــــامـــــــة @ يلا نقاش عــــــام @ Yala English @ يلا نرحب ونهنئ @ منتدي جامعة حلوان @ تسالى X تسالى @ حظك اليوم - الابراج 2013 - الابراج اليومية - ابراج مكتوب حظك اليوم أبراج 2013 @ قسم الشباب والبنات @ يلا بنات عساسيل @ يلا شباب روش طحن @ قسم الافلام @ قسم الافلام الكارتون والانيمى @ قسم الادب والفنون @ يلا شعر وخواطر @ يلا قصص @ اغانى X اغانى @ يلا الآغانى العربية @ Yala English Songs @ منتدي جامعة القاهره @ كليات جامعه عين شمس @ كلية الطب جامعة عين شمس @ كلية التجاره جامعة عين شمس @ كلية الهندسه جامعة عين شمس @ كلية الحقوق جامعة عين شمس @ كلية الصيدله جامعة عين شمس @ كلية طب الفم والاسنان جامعة عين شمس @ كلية التربيه جامعة عين شمس @ كلية الحاسبات والمعلومات جامعة عين شمس @ كلية العلوم جامعة عين شمس @ كلية الاداب جامعة عين شمس @ كلية الالسن جامعة عين شمس @ كلية الزراعه جامعة عين شمس @ كليه البنات جامعة عين شمس @ كليات جامعه حلوان @ كلية التجاره وادارة الاعمال جامعة حلوان @ كلية الهندسه جامعة حلوان @ كلية الصيدله جامعة حلوان @ كلية العلوم جامعة حلوان @ كلية الحقوق جامعة حلوان @ كلية الأداب جامعة حلوان @ كلية التربيه جامعة حلون @ كلية الخدمه الاجتماعيه جامعة حلوان @ كلية السياحه والفنادق جامعة حلوان @ كلية الحاسبات والمعلومات جامعة حلوان @ كلية الفنون التطبيقيه جامعة حلوان @ كلية الفنون الجميله جامعة حلوان @ كلية الأقتصاد المنزلى جامعة حلوان @ كلية التربيه الرياضيه جامعة حلوان @ كلية التربيه الفنيه جامعة حلوان @ كلية التربيه الموسيقية جامعة حلوان @ كلية التعليم الصناعى جامعة حلوان @ يلا سياسه @ يلا نحب بجد @ يلا افتح قلبك @ يلا الصور العام @ يلا فوق الخيال @ يلا كتب @ يلا جامعة للآخبـــار @ قسم الاغانى السنجل @ قسـم الألبـومات العـربيـة @ قسم الاغانى الشعبية @ قسم كلمات الآغانى @ الالبومات الانجلش الكاملة Full English Albums 2013 @ قسم التكنولوجيا @ منتدى البرامج الكاملة والنادرة @ قسم المراقبين والمشرفين والاقتراحات @ قسم لحل المشاكل وأستقبال الإقتراحات @ منتدى المواضيع المحذوفه والتجارب @ اليوميات والمذكرات @ الاقسام الرياضية @ يلا كوره Yallakora @ مشاهدة عروض Smackdown @ يلا سيارات وسباقات @ قسم الازياء والموضه @ قسم المطبخ والمأكولات @ قسم الازياء والموضة @ القسم العسكرى @ الاثاث والديكور @ يلا نحافظ على صحتنا @ شخصيات تاريخية @ كورة اوروبية @ صور فوق الخيال @ صور الآلبومات والفنانين @ قسم الاخبار السياسية @ قسم اخبار النجوم @ قسـم المـواضيع المميـزة @ Yala English Love @ منتدى الجوال والفضائيات @ يلا موبايلات @ قـسـم النغمات العربية & والأجنبية @ قسم ألعاب & خلفيات , ثيمات @ قسم الرسائل والمسجات @ يلا اعلانات يلا جامعه @ حقبة الجامعات المصرية @ حقبة الجامعات المصرية @ جامعة اسكندرية @ جامعة المنصورة @ جامعة طنطا @ جامعة اسيوط @ جامعة المنيا @ جامعة الزقازيق @ جامعة جنوب الوادى @ جامعة قناة السويس @ جامعة المنوفية @ جامعة بنها @ جامعة كفر الشيخ @ جامعة بنى سويف @ جامعة الفيوم @ جامعة سوهاج @ جامعة الازهر @ منتدى الستالايت والفضائيات والريسيفر_تردد قنوات 2013 @ قسم المصــارعه @ يلا تكنولوجيا و علوم @ يلا رابطه الاهلي @ يلا رابطه الزمالك @ يلا ميديا كوره @ الامومه والطفوله @ YaLa English BooKs @ قسم ريمكسات الاغاني @ مشاهده الافلام الانجلش أونلاين @ يلا نركب الزلاف @ العناية بالبشرة والميك اب @ قسم الاتيكيت @ يلا سياحه @ English Singles 2011( TRANCE & TECHNO & HOUSE) @ فرع الاثار المصرية @ قسم الافلام العربيه Yalla Cinema @ قسم الافلام الاجنبيه Yalla Cinema @ قسم المسلسلات العربيه @ قسم المسلسلات الاجنبيه @ قسم المسرحيات @ القران الكريم وعلم التفسير @ الدفاع عن الرسول الكريم @ قصص الانبياء @ يلا نلف العالم @ مشاهده الافلام العربيه أونلاين @ الماسنجرات وبرامج الشات @ الهاكرز وبرامج الاختراقات @ تطوير المنتديات @ الطب البديل @ رمـــضـــانــيــــات @ بيت يلا جامعه @ الابراج الصينيه @ قسم السوفت وير @ الافلام الممنوعه من العرض @ قسم العرايس @ فضائح اعضاء يلا جامعة @ التعليم المفتوح (الجامعه المفتوحه) @ كليه التجاره (مفتوح) @ كليه حقوق (مفتوح) @ كليه الاداب (مفتوح) @ كليه الزراعه (مفتوح) @ كليه الاعلام (مفتوح) @ كليه دار علوم(تعليم مفتوح) @ مقابلات شباب يلا جامعه الدوليه @ المسلسلات الكوريه واليابانيه @ مشاهدة المسلسلات العربية أونلاين @ مشاهدة المسلسلات الاجنبية أونلاين @ قسم الافلام الهندى @ قسم الافلام الكوري والياباني @ منتدى الجريمه حوادث كوارث جرائم احداث عالميه وقضايا ساخنه @ مشاهده الأفلام الهندية اونلاين @ ما قبل الجامعه @ منتدى المرحله الابتدائية @ منتدى المرحلة الأعدادية @ منتدى الثانوية العامة @ عساسيل فى K G 1 , 2 @ تحديـات فرق يلا جـامعه @ وظائف خاليه @ قسم اروش اغاني الراب @ صور انمى @ كول تون موبينيل - اتصالات - فودافون @ صور نجوم الملاعب @ الرخصة الدولية لقيادة الحاسب الآلي - ICDL @ Windows @ IT @ Word @ PowerPoint @ Excel @ Access @ Net @ ICDL Exams @ مشكلات وحلول ICDL @ شروحات ICDL @ أخبار اقتصاديه @ أزياء وتجهزيات المحجبات @ مشاهدة مقاطع فيديو , Youtube , بلوتوث @ Yala Learn English @ يلا نشهيص ونضحك @ أعضـاء تركو بصمه فى يلا جامعه @ السيره الذاتيه للنجوم @ Arabic Rss @ مدونات وأبـــداعات أعضـــاء يلا جــامعه @ منتدي المراقبين والمشرفين @ اكواد كول تون فودافون 2013 @ اكواد كول تون موبينيل 2013 @ اكواد كول تون اتصالات 2013 @ مشاهده يوتيوب اسلامي @ قسم الريجيم والرشاقه والجاذبيه @ العاب كومبيوتر | العاب 2013 | احدث العاب كومبيوتر 2013 | العاب كومبيوتر 2013 @ العاب فلاش | العاب بنات 2013| تلبيس بنات | العاب فلاش 2013 @ اغانى الزمن الجميل @ مشاهده الافلام الكوري والياباني أونلاين @ مشاهده افلام الكارتون والانيمي أونلاين @ مشاهده المسلسلات الكوريه واليابانيه أونلاين @ مشاهدة المسرحيات اونلاين @ تحميل اغاني كوريه ويابانيه @ اخبار وتقارير فنانين كوريا واليابان @ نتيجة الشهادة الابتدائيه 2013 @ نتيجة الشهادة الاعداديه 2013 @ منتدى الصف الاول الثانوى @ منتدى الصف الثانى الثانوى @ منتدى الصف الثالث الثانوى @ قصائد شعر Mp3 @ منتدى التبادل الأعلاني والتجاري @ قـسـم الـتـبادل الاعـلانـي والـتـجـاري @ قـسـم أدلـه الــمواقـع @ مـنـتدي الـبـيـع والـشـراء الـتـجـاري @ YaLa French @ يلا كمال اجسام @ يلا أغاني اطفال,يلا أغاني سبوع @ كليبات انجلش English video clips 2013 @ كلمات الاغانى الانجلش..Words of English songes 2013 @ صحـافة مصر اليوم,قسم الصحافه المصريه,اخبار,اهرام,جمهوريه,اليوم السابع,المصري اليوم,الشروق,صحف 2013 @ دردشه بنات مصريه,شات بنات,شات شباب,دردشه وتعارف بنات وشباب,اروش شات دردشه بنات وشباب,شات يلاجامعة @ منتدي طلاب جامعة الاقصي @ نماذج اختبارات لكليات جامعة الاقصي @ منتدي ذوى الاحتياجات الخاصه @ اخبار Facebook,العاب Facebook,ثغرات Facebook,اخبار Twitter,كل ما يخص شبكات التواصل الاجتماعي @ الصفحات الرسميه للفنانين والمشاهير علي الفيس بوك 2013 @ مسلسلات تركيه مدبلجه 2013 @ مشاهده مسلسلات تركيه مدبلجه اونلاين 2013 @ اخبار وتقارير تركيه 2013 @ اغاني مسلسلات تركيه 2013 @ صور فنانين تركيا 2013 @ تحميل افلام تركيا مدبلجه 2013 @ شاهد افلام تركيا اونلاين 2013 @ بلاك بيري 2013,ايفون 2013-iPhone 2013,BlackBerry 2013 @ كاريكاتير 2013,كاريكاتير مضحك 2013 @ اسماء مواليد 2013 ومعانيها,اسماء بنات 2013,اسماء ولاد 2013 @ الربح من الانترنت بسهوله,شرح طرق الربح من الانترنت @ تفسير الاحلام 2013 @



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, ox0x.com

{ أراء الأعضـاء وكتاباتهمـ، لا تعبـر بالضرورهـ عـن رأى أدارة المنتدى }


منتج الاعلانات العشوائي بدعم من عرب للجميع